asyass_momss 2 ay 20 gün önce doğum yaptım ve 40ım çıktığı gün spiral taktırdım takıldığı gün regl oldum 7 gün normal sürdü bu ay oldum ama azıcık azıcık geliyor normal mi sancı ağrı kanama yok sadece kanlı akıntı yaşayan var mı sonradan düzelir mi korkuyorum
asyass_momss Spiral normalde yoğun kanama yaparmış ben öyle aşırı bir kanama yaşamadım 28 ocakta takıldı spiral
seyma51 Bende geçen ay spiral taktırdım. Bu ay adet günüm gelince Çok az kanlı akıntı oldu 2-3 gün. Şimdi adet oldum normal geliyor her zamanki gibi. Adetin düzene oturması 2-3 ay sürebilirmiş