kubraslmz ben de slikon uçla başlamıştım emzirmeye, 20. Günde biraz emip ucu çıkınca göğüs ucumu vermiştim o şekilde emdi daha da slikonla emmedi bebeğim. Onları strelizie etmek, gece bebek uyandığında takıp emzirmek falan uzun dönem için zor bence
He arkadaşım birden fazla aldı gece rahat edeyim diye, 6. Aya kadae o şekilde emdi bebeği sonra göğüs ucunu tuttu bi anda