senamihra16 en güzel aktivesi zaten uyumak 😃
Beslen
Temizlen Tosunlar gibi uyusun ki hemencik büyüsün
Oğlum kolik bebek di hiç uyumazdi yorgun düşer mızmız olurdu
Kilosuda azdı sinirden emmezdi sancı gazdan tok hissederdi
Çok şükür kızım uyuyor geceleri sorun bizimde gazdan ama oğluma göre çok çok iyi