Ebruege01 şimdi bana kızmayın ama bebeğini hiç emzirememiş bir anne olarak ah ah keşke diyip iç çektim şuan yazınızı okuduğumda. yalancı emzik isterken meme meme diyor ona bile içim gidiyor keşke beni emmek istediği için deseydi diye.. sakinleştirmek için, korktuğunda korunmak için, sırf sevginizi hissetmesi için bol bol emzirin. Bu günler bidaha gelmeyecek ve o muhteşem duyguyu tattığınız için çok şanslısınız. Bırakın sizin yamacınızda, emerek sakinleşsin tabiki. Annesisiniz, kokunuz ona en büyük sığınak.. 🧡