bebek2anne1 reflünün mama ile alakası yok canım. Ben şu anda hipp kullanıyorum. Sma tadını beğenmedi, golden goat kabız yaptı. Reflüsü için özel doktora götürdüm sabahları aç karnına 15 mg lansor verdi. Onun da yarısını 7,5 mg olarak vermemi söyledi. Reflü yatağı kullandım. Şu anda reflü problemini aştık.