sultan035 Aile ve Sosyal Hizmetler Müdürlüğüne gidip dilekçe yazıyorsunuz ancak haberlerde duyurulan bu yeni rakamlar henüz onaylanmamış. Başvuru yaparsanız eski rakam olan 300 tl yatırılıyormuş. Peki onaylanırsa aradaki fark tekrar yatırılacak mı diye sordum ama çalışanlarda bilgi sahibi diiller henüz.