busrasil2019 Hamile kaldığımda sigarayı bırakmıştım ara ara zorlasa da direndim içmedim doğum yapalı 50 gün oldu dayanamadım az önce kahve ile içtim bir tane ama çok pişman oldum ağladım devamı gelir mi sizce ya 😥
elfmrl123 busrasil2019 bende 9 ay boyunca hiç içmedim aklıma bile gelmedi ama doğum yaptıktan sonra içmeye başladım inşallah sizin öyle olmaz
3oglanannesi busrasil2019 bu senin iradene bağlı bisey canim biz ne diyebiliriz.ama lütfen tekrarı gelmesin evladını düşün küçücük bir bebek ve senden besleniyor.onun hakkı var üzerinde.giden zarar gitti yapacak bisey yok devamı gelmezse sorun olmaz
askbebegimmbenim busrasil2019 1 tane de olsa direnmen lazım. Ben hamilelikten önce kullanıyordum hamile olduğumu öğrendikten sonra tiksindim bıraktım 9 ay hiç içmedim. Bebeğim doğdu 6.ya kadar ağzıma sürmedim. Ama sonra stres yorgunluk uykusuzluk sinir eşimin sigarasindan 1 2 çektim 1 2 çektim şuan başladım 15 aylık ve emziriyorum pişmanım ama bırakamıyorum artık O bı dumanı cekmiceksinvdevami geliyor bide sizin bebiş çok küçük daha
busrasil2019 elfmrl123 ay evet ben neden böyle oldum ki çok istedi canım ya sonra da pişman oldum emziriyorum diye
3oglanannesi Mirosumm8895 ne kokusu emziriyorum diyor.direk bebek sigara içmiş gibi zarar oluyor küçücük ciğerleri var yavrunun.
askbebegimmbenim busrasil2019 bebişin çok küçük canım sürekli emen bı bebek o şuan. Biraz büyük olsa hadi 3 saat emzirme 4 saat emzirme yapma yaoma bırak daha organları ne ki onun ilerde astım bronşit Allah korusun uğraşırsınız ben bile pişmanım hep aklımda ama Allah korusun yavrularımızı