Merhaba bebeğim 6 ay 8 günlük 2 gündür ateşleniyor. Calpol 1-2 kere verebildik ama calpolüde kabul etmedi bir damla tadını alsa ne var ne yok kustu. Diş ağrısı olduğunu düşündük calpolü de almayıp, Ateşi 38.5lara gelince bi doktora gidelim dedik. Hani fitil versin bari diye meğerse boğaz enfeksiyonu olmuş yavrum. Doktor sürüntü testi yaptı İnfluenza B pozitif cıktı. Simdi hem fitil hemde enflovir şurup başladı.Aranızda bebeği influenza geçiren varmı? Ayrıca bizim gibi diş sanıp icine sinmeyen baska bisey olabilir mi diye düşünen varsa bi doktora görünün muhakkak.