Eminim buradaki çoğu anne ile aynı durumdayım; 2 ay 1 haftalık bebeğimin gaz sancıları ve uyku problemleri sebebiyle ne rutin oluşturabildim,ne kucakta ve memede uyumasına engel olabildim ne uyuyabiliyorum ne işlerimi yapabiliyorum, özetle yaşıyor gibi bile hissetmiyorum.Tek yaptığım şey bebeğimle ilgilenmek ve her fırsatta nasıl çözüm bulurum diye araştırmak,okumak ama bazen anneme bu durumda napiyodun diye sorduğumda kızım biz böyle şeylere takilmadık,zamanla ihtiyaçlarınızı anladık her çocuğun rutini ayrıdır diyo ve hak da veriyorum sanki.Cidden biz nasıl büyüdük daha zor koşullarda aklım almiyor.Siz bu bilgi bombardımanı,uyku rutinleri,beslenme rutinleri vs vs. hakkında ne düşünüyorsunuz anneler?