Bebeğim 1 haftayı geçkindir kabız çok zor ve acı çekerek taş gibi az kaka yapıyor şurup veriyorum yağ içirip yağ sürüyorum ama asla rahatlamadı 3 gündürde sancı çekip bana tutunuyor ama asla yapamıyor dün fitil verdim yine de yapamadı acile götürsem herhangi bir tedavi uygularlar mı başına gelen var mı lütfen cevap verirmisiniz😔😔