beybitolat Doğduğundan beri sadece mama ile besleniyor ama 2 3 gündür mamasını asla bitirmiyo 3 saatte bir 90 içen bebek 30 yada 60ını içiyo ağlicam artık. 2.ay atağı mı bu ne ya nolur biri bişey desin
Ct12345 beybitolat 5.5 aylık bebeğim 90 cc içiyor kilo alımı iyi dert etme boşuna. Herşey internette yazdığı gibi olmuyor
kanalizzze59 beybitolat 55 günlük bebeğe 90 cc zaten çok değil mi Yani bilmiyorum ama bana fazla geldi eğer yanlışsam kusura bakmayın
Dicleberat beybitolat idrar tahlılıne fılan bakın benim bebegım de 1 aylıkken başladı 2 bucuk aya delirmek uzereydım saatlerce ac kalıyordu en sonunda hastaneye goturdum ıdrar tahlılı yaptılar enfeksiyon çıktı kulturunde cok sukur ılac kullandık gectı ıstahı duzeldı ama benımkı kız bebektı sık sık oluyormus zaten bebeklerde
elizz_momm beybitolat zaten ayına göre 60 içmesi lazım benim bebeğim 3 aylık 90-120 içiyor 2 aylıkken 60 içiyordu çok nadir eğer saat aralığı fazlaysa 90 veriyordum bebek aslında doğru içiyor siz fazla veriyorsunuz
beybitolat Ct12345 ağlıyorum sinirimden asla yemek yemiyo delirmek üzereyim ama beyefendinin keyfi yerinde
beybitolat kanalizzze59 anne sütü almadığı için doktorun dediğiyle ilerliyoruz ve 3 saatte bir şeklinde
beybitolat Dicleberat zaten eğer yarında böyle devam ederse direk doktora gideceğim gerçekten çok üzülüyorum 2.ay atağı mı diye düşünüyorum ama anlayamadım
annelendik bazen doktorlar miktarı fazla söylüyor. biz de başta doktoru dinliyorduk bebişi reflü yaptık. her çocuğun yemesi farklı oluyor. eğer 60cc de olsa kilo alımı varsa sıkıntı yoktur
snydl elizz_momm yanlışınız var bence mama kutusunun bile arkasında yazar 2 aylık 150 içebilir en fazla
elizz_momm snydl içebilir evet öyle yazıyor ama doktorumuzla görüştüm bu konuyu bebek küçük olduğu için ağır gelir 2 saate bir 60-90 vermelisin demişti
snydl elizz_momm anladım bende emzirme danışmanlığına gitmiştim doğum sonrası benim cocuk ne versen yiyo dedim emzirme danışmanı 120 kadar yiyebilir dedi ilk bir ay için sonrası 150 falan dedi herkes birsey diyor Vallah en iyi her anne aslında kendi çocuğunu zamanla tanır bilir bence
cennetkusum16 beybitolat 3.ncu aya girmek üzere oluyor o ayda mama veya meme reddi. Az miktarda sık sık teklif etmeye çalışın icmezse zorlamayın 4 ncü ayda düzeliyor