Daha önce de bahsetmiştim burda bebeğim kimseye gitmiyor başkası aldığında ağlıyor diye. Şu an kızım 8 buçuk aylık bu arada.
Bir misafir geldiğinde uzaktan almadan sevmeye kalktığında bile ağlıyor. Yani bu kadarı da çok fazla. Sinir oluyoruz artık.
Ha kucaklarına almaya kalktıklarında veya öptüklerinde ağla tamam da biri geldiğinde uzaktan merhabaaaa bile dediğinde niye ağlıyon ?!
kız bu neeeeee