Birprensesannesiii3850 Kızlar kızım 4 yasında 2kere çisini yaptı ve ikisinde pembe renkliydi hastaneye götürcem ama basına gelen varmı
_marsli_ Birprensesannesiii3850 benim bebeğimin değil ama benim gelmişti çocukken.. arıtma cihazından içioduk.. ama üşütmeylede olabiliyor.. daha ileri konularda bişy diyemem ✨💕🍀