3 aylığız kakada kan oldu tahlilde gizli kan çıktı süt yoğurt peynir azar azar tükettim bi sıkıntı olmadı. Başka bi alerjisi var diye düşünüyoruz bugün rota aşısı olduk doktora sorduk ama yaptırın bi sıkıntı olmaz dedi. Bizde endişelendik kaka da kan olunca rota önerilmiyor diye ama doktorumuzun dediği gibi ilerliyoruz. 7 saat geçti üstünden çok şükür bi sıkıntı yok Şuanlık