Mermaiddd yorgunargindarginmomy ben birkaç yıl önce birkaç ürün aldım ürünler çok pamuklu değil biraz polyester.kalip olarakta dardı.hep bir beden büyük alıyordum.
asellinaninannesiii yorgunargindarginmomy ben seviyorum genelde alırım Nikah abiyem bohça abiyelerim hepsi ordann
humosummm yorgunargindarginmomy bı kaç sefer yaptım bı sorun yasamadım elbiselerin kumaş kalitelerini de beğeniyorum
yesilisevdogayikoru Ben aldım ama aldığım kıyafet kalıbı büyük olduğu için iade ettim parasını geri ödendi ama kargo ücreti gonderilmiyor
rozeeee Yıllardır alışveriş yaptığım site hiç problem yaşamadım kumasina bakarak almanızı tavsiye ederim
yorgunargindarginmomy asellinaninannesiii piyasaya göre fiyatları Bi tık iyi şüpheye düştüm acaba nasıldır diye?Sevindim sizin de memnun olmanıza.
asellinaninannesiii yorgunargindarginmomy Evet bende şüphe etmistim ama güzel. Begenmezsenis iade edersiniz zayen 🌸