Ogulluana merkursavascisi_06 bal kabağı tatlısı yap bence mevsimi de. merkursavascisi_06 Gelin pstası tarzı şeyler Bence uygun değil ramazan için
merkursavascisi_06 Ogulluana ah kanıma girme zaten hastasıyım annem de çok güzel yapar. Aklımda o da var ama eşim ağzına koymaz o yüzden bi tatlı daha yapmak zorunda kalırım😬 ay canım balkabağı sevilmez mi ya