Biprensannesig kızım 73 aylık başladi okula. Boy kilo olarak çok çok da geriydi. Çocuk psikiyatriye gittik orada iki tane doktor değerlendirdi ve kesinlikle okula gönderin dedi. Bir sene içinde ne kadar büyüyebilir ki dedi. Çok isterseniz vereyim rapor ama önüne de çıkabilir bazı meslek gruplarında diye ekledi. Bizde gönderdik okula. İnanın hiç pişman olmadık, iyiki bir yılını yememişiz çocuğun