Minikyavrumbenim nazardan koruduğunu düşünmüyorum yani bu tarz şeylere inanmam pek çünkü kendim kardeşim hep iki isimliyiz hatta kızıma iki isim koyacaktık sonra kendim yakındığım için istemedim. Çünkü iki isim konuşunca evet iki isim bilmesi daha iyi ama şöylede var sınavlarda vs resmen sinir olurdum😂 iki isim birde soyisim al kodla 😂 yani bilmiyorum ama ilki ikiyse ikincisine de iki isim koymak mantıklı