tospikannesi_ Kızlar bayram kombini yaptım bleazer ceketli kombin kızıma da aynı renklerde günlükte giyebileceği güzel bir elbise aldım. Ama birşey daha beğendim alacam ama kararsız kaldım 🤭 Kızımın bordo renk slopeti var şu şekilde bende sizce şu bordo eteği alıp üstüne beyaz badi ve şalla mi kombin yapayım yoksa direk bordo alt üst takımı mı alayım bu arada o yelekli takım olan mankendeki şalın aynısı ve babetin beyazı bende var zaten sizce hangisi güzel?
papatyagibi tospikannesi_ Fiyat acısından etek mi daha uygun yoksa takım mı? Mesela etek ve takım aynı fiyatsa takım daha mantıklı. Ama etege dibim düstü takımda güzelde
tospikannesi_ Meri-Mel sağol bebeğim .görseldeki ben değilim ama aynısını diyebilirim sadece daha zayıfı😂😂😂😂