Arkadaşlar merhaba yarın uçuşum var pegasustan biletimi aldım oğlum 0-2 yaş aralığında olduğu için ona bilet almadım ancak biletimi alırken çocuklu olup olmadığım hakkında bir şey yazmıyordu dümdüz bilet aldım yani. Arkadaşım da başka bir firmaya almış ama bebek ücreti ödemiş. Onun bebeği de 0-2 ay aralığında. Ben mi yanlış yaptım o mu yaptı anlamadık neden böyle olmuş olabilir