İlk 6 aya kadar 1 numara olanlar bebek sütü diye geçiyor . Aynı markadan 6 aydan sonrasına 2 numara olana geçmeniz lazım yani devam sütü yazana . Ek gıda alıyorsa bebeğinize kaşık mamalarından da yapabilirsiniz tabi ki onlar kahvaltı ara öğün yada uyku öncesi olarak veriliyor ama benim bebeğim sevmemişti . Biz Sma mama kullanıyoruz