cemile161_ şişlik olmuyordu ama küçük küçük ⅚ krre kska yapmaya uğraşıyordu kan ter içinde kalıyordu, şurup veriyorum hemen şimdi öyle olmuyor, sizin şişiyor mu karnı, 12 ayda demir eksikliğinden şurup kullamdok bir hafta ve o kabız yaptı zaten öncesinde nerdeyse hiç ek gıda yemiyordu biraa demir kullanınca ek gıda bianda yemeye başladı ve ohünden beri kabız, memeyi bıraktık şimdi çok yiyor yine kabız,