alpmila Kızlar böyle bi gömlek aldım size üzerine hangi renk şal olur cok sıkıldım hep kahverengi bej renkler takıyorum bütün şallatım hep kahvenin tonları . bunun üzerine siyahtan başka bir şey olmazmı
tospikannesi_ alpmila ben siyah takardım çünkü yeterince desenli farklı renk katsan göz yorar desenli şal hiç olmaz.
tospikannesi_ alpmila bence düz penye şal 🤍 Çünkü aşırı desenli ve ön planda ekstra renk göz ağırtır ekstra desen parlaklık göz yorar. Yada içindeki beyaz mı bej mı o renk te olabilir ama onun dışında ben kendim takmazdım bu gömleğe
alpmila Meri-Mel 28 gömlek büyük yaşlar için demeyin sakınn🤣 mağazada gördüm kolları balon kol gibi cok hosuma gitti😁
Meri-Mel alpmila O zaman demiyorum 🙈 Ben 34 yaşındayım ,herkesin tarzı farklı tabi ben daha çocuk ruhluyum mesela ,çok hareketli şeyler sevmiyorum kendim aşırı aktif hareketliyim bunlar zevk meselesi 💓💜
myavocado alpmila koyu tonlar olur yağ yeşili, haki gibi , açık yeşil için de adaçayı yeşili olabilir
alpmila aselomerasaf uykusuzanne__ Epifenomen-gkc myavocado sadecoffeee tospikannesi_ teşekkürler kızlar 💕
alpmila Meri-Mel ay keşke olabilsem ama sla renkli giyemiyprum siyah kahverengi tonları renkli giyince garip duruyor gibi üstümde
Epifenomen-gkc alpmila bu renklerde çizgili desenli bir tunigim var ve kiremit rengi kullanıyorum patlatır kendini.