Hanımlar selam, kızım 1 aylık mama+meme ilerliyoruz. Bugüne kadar hazır suyu kaynatarak kullandım. Bugün eve arıtma cihazı taktırdık ama bebeğime kullanmakta kararsızım. Aranızda arıtma suyu kullanan var mı? Yoksa ona hazır su almaya devam mı etmeliyim ?