Arçelik 910 kmg kullanıyorum 4 senedir memnunum. Başta ayarı tam tutturamadım çeken kıyafetler oldu ( eşimin sadece) şu an ama hiç sorun yok. Toz için ve bebis kıyafetleri için çok iyi. Çok sık kirleniyor bebek kıyafetleri malum kısa sürede hemen kuruması çok iyi.