HCK merhaba ben de kızım doğduğunda farketmiştim kalça ultrasonlarında hiç bir şey çıkmadı ben direttim daha küçük diye röntgen de çekmediler elle muayene etti doktor bir şey yok dedi daha sonra dedim herhalde ben abartıyorum ama 5 yaşına geldiğinde vücudunda asimetri olmaya başladı ve dediğiniz gibi bir bacağı hep kalın gelirdi gözüme tekrar gittim doktora dedi kısalık var evet daha sonra istanbulda kemik hastanesine gittik bacak uzunluk grafisi çekildi ve sağ femur kemiği doğuştan kısaymış 1,5 cm fark büyüdükçe açılır dedi doktor ama şuan yapılacak bir şey yok tabanlık kullanıyor vücutta omurga da eğim olmasın diye kontrollere gidiyoruz gelişimi tamamlanınca 15-16 yaşlarında ameliyat olacak herhalde siz de ihmal etmeyin baktırın derim