uykusuzanne__ TulayGeriDon ay tüh ya hemen iyi olur inşallah bu aralar benim kıza da bir şey oldu asla durmuyor sürekli ağlayıp duruyor
uykusuzanne__ papatyagibi haha yaparım yaparım ramazanda sütlü değilde şerbetli tatlılar daha çok hoşuma gidiyor😂
TulayGeriDon uykusuzanne__ ay kıyamam ya. Zor vallahi İnşallah ağrısız acısız en hafif şekilde hemen patlatır
uykusuzanne__ papatyagibi kız hahaha🤣inanırmısın ben hiç gülaçta yemedim yapmadım da yurt dışında bulmak çok zor oluyor
Cicektebenimcicekligunlerde uykusuzanne__ Akşam olunca da şişiyor karnım yapmıyorum. Kaç gündür kahve içmiyorum vakit hızlı geciyor.😅
uykusuzanne__ [silindi] ay çok geçmiş olsun canım ne ameliyatı oldu inşallah 🙏 bu mübarek güzel günlerde şifa versin rabbim 🥰
[silindi] uykusuzanne__ okulda arkadasi kapiyi yanlışlıkla carpmis burnu kırıldı maalesef 😔 amin canim sagol 🩷
papatyagibi uykusuzanne__ Yok bee 😂 Birkaç gün önce yaptım koca bir tepsi iki gün gider bize demiştim Kalmadı ertesi güne 🥲 Sürekli yapmıyorumda arada yapıyorum işte Sürekli yapıncada yenmiyor
uykusuzanne__ [silindi] ay çok geçmiş olsun çok kötü olmuş bir yanlışlıkla neler neler oluyor çok üzüldüm inşallah hemen iyi olur 🥰