aysee43 Ben götürdüm endokrinoloji bölümüne kan aldılar ultrasyon için gün aldim. Kan değerleride yüksek cikti ilaç tedavisine başladık. Doktor biraz rahatlattı beni yani erken teşhis olduğu için ilaç alacak 6. Aya kadar her ay kontrole gideceğiz. Sonrasindada 3 ayda bir kontrole gideceğiz. Bakalim süreç nasıl ilerleyecek 🥹 Rabbim beterinden korusun diyorum yinede