bsrbrc evet benimde öyle oldu dikişsiz iyileşti ilk 2 gün icinde diren vardı hergün pansuman yaptırdım sabah öğle akşam klindan damardan kullandım geçti çok şükür şuan sigara yanığı kadar izi var tamamen geçicek merak etmeyin ben dogumun ertesi günğ mastit oldum 40. Gün ameliyat oldum şuan üzerinden 14 ay geçti sigara ucu kadar bi iz var belli bile değil