Kızlar bebegim 3 ay 20 günlük erzincanda yasiyoruz artık hava Gündüzleri 10 derecelerde falan, örgü bi astronot tulumu var üzerine sadece onu giydirip çıkarsam kanguruyla üşür mu? Şimdiye kadar ananesi sagolsun dışarı çıkarken yüzünü bile açmıyorduk ama artık rahat olsun istiyorum siz nasil gidiyorsunuz? İçin de evde uzun kollu zibin pijama alti ve bi takım giydiriyorum, patikli altin üzerine bir corap bazen de patik giydiriyorum çok mu