Selam arkadaşlar. Kızım 5. ayını bitirmek üzere. Puset devrini 1-2 aya kapatıp bebek arabasına geçeriz. Gerçi merak ediyorum puseti ne zaman bıraktınız onu da yazarsanız sevinirim. Cybex kullanıyordum puset çok araştırıp aldım. Adac testinden falan geçmiş ve airbagleri bile var. Güvenmem gerekiyor. Önerilerinize açığım oto koltuğu olarak ne kullanıyorsunuz? Ne gibi özellikleri var?