Sütüm tazyikli geliyordu kızlar göğsüm aşırı dolmasa bile hep öyle geliyordu bir dönem başa çıkabiliyordu ama dördüncü ay bize hiç iyi gelmedi atak birazda grip derken hiç istememeye başladı ara ara uykusunda emzirmeyi deniyorum emzik niyetine çekiyor gece bazen alıyor ama benim stresten ne sütüm ne de artık hevesim kaldı bir tanede kızım var okulu evde vakit geçirmesi işler derken sağmaya da vaktim olmuyor zaten sağınca iki göğüsten 60anca çıkıyor 10ar dakika sağıyorum oda sabah ve akşam bir kez yapabilirsem umudum kalmadı artık özlicem memede uyumasını emzirirken kucağıma heyecanla gelmesini 😢 Olumsuz yorum yapacaklar yapmasın lütfen biraz duygusalım başta tabiki sağlıklı olsunlar önemli olan o ama emzirmek de çok farklı bir bağ bence.. kızımda da aynı şeyi yaşadım üç ay emzirdim sonra üç ay sağarak verdim gerisinde mamayla büyüdü bunda hep olumlu düşündüm bu sefer emecek demiştim ama nasibi bu kadarmış tabiki büyüyorlar canları içinde olsun ama annelik işte belki vardır benimle aynı duyguları yaşayan buraya içimi dökmek istedim