zumruduanka160 Başınız sağolsun.İhmallerde olabilir tabiki ama birazda kader sanırım.benim babam önce ozamanlar şehir hastaneleri yoktu numune hastanesine gidiyordu.doktor astım diyip diiyp gönderiyordu.4-5 kere belkide aynı doktora gitti.röntgen çekikiliyo her seferinde ama doktor astım diyip ilaç yazıp gönderiyor ama babamın öksürüğünde hiç azalma olmuyordu.aksine kötüleşiyordu.ben şüphelendim sonra aynı hastaneden başka bi doktora randevu aldım o doktor eski röntgenlere vs de bakıp renkli film istedi ve bi leke gördüm ve hiç hoşuma gitmedi balcalıya gidin dedi.Balcalı adanayı bilenler bilir üniversite hastanesi ve iyi bi hastanedir.oraya götürünce babamı hemen parça alındı biyopsi için ve sonuç malesefki akciğer kanseri çıktı.ve sonra ne oldu dersiniz o hastane babama ilk kemoterapi randevusu için tam bir ay sonraya randevu verdi.Bizde oyüzden başkent hastanesine götürdük babamı ve gittiği gün doktor direk kemoterapiye başladı ve bu hasta 1 ay değil 10 gün bile dayanmaz biyopsi yapmak için parça alınınca kanserli hücreye büyümeye başlamış çünkü.neyse sonra çok şükür kemoterapi radyoterapi derken iyileşti.hastanemizde doktorumuzda çok iyiydi sağolsunlar.ankarada bi göğüs hastalıkları senatoryumu gbi biyer varmış oraya da gitti babam