Kızlar günaydın son zamanlarda duyduğum Yıldız kenter in seslendirdiği Metin vural ın “nisana kaç var” şiiri sanki şu kısmı anneliği anlatıyor gibi geliyor çok beğendim ben
Hep dalgınım bu günlerde
Saati cezveye koyup yumurta tutuyorum,
Bir gün takvime bakmasam yılı unutuyorum.
Aklım başıma gelmiyor, başıma çarpmadan dallar
Yolda yürürken dalıp dalıp gidiyorum.
Nisan’a kaç var diyorum saati sorarken.
Hiç böyle olmamıştım.
Bilenlere sordum; ‘Aşk bu’ dediler…
Sizinki hangi şiir