Kızlar 3 aylık kızım var dün kontrole gittik. Kollarından kaldırdıgımızda kafasını hiç tutmuyor. Doktor vitamin eksikliği ya da nörolojik dedi. Tahlil verdik b12si biraz düşük çıkmış henüz dr görmedi. Ama çok korkuyorum bizim gibi bu durumu yaşayan var mı. Bu arada bebeğim hiç yüzüstü durmuyordu ben de ağlamasın diye koymadım bu zamana kadar. Dr ağlasa da diyor bunla alakası var mıdır sizce