Kızlar merhaba daha önce iki diş çıkarttık ama çok kolay çıkmıştı hiç anlamadık gözümüzü dişle açmıştık baya şaşırmıştık sadece bizde kabızlık oluyor diş zamanı şimdi sorum asıl şu üst dişler aşırı şiş ve beyaz 3-4 gün önce baya bi kabızlık yaşadık dedim diş geliyor ama bir türlü patlayamıyor bugünde gözümüzü ateşle açtık 37.5 geçmiyor bide yanaklar, bacaklar, kollar normal yani ateş belirtisi yok kafa alın çok sıcak bide hafif göğüste var sizce bu diş ateşimi bu ateşten sonra tahmini ne zaman patlar eğer diş ateşiyse yavrum çok halsiz ağrısı var belli 🥹