Kizlar biraz dertleşmek istedim.
Anne olduktan sonra çok kaygili bir insan haline dönüştüm. Bunun farkindayim ve kabul ediyorum.
Fakat içimde de kendimle savaşıyorum, örneğin cocugum baska birinin kucagina gittiginde düşecek, hasta olacak, mikrop kapacak diye düşünürken bir yandan da sacmalama tek senin cocugun yok bu hayatta diye kendimi salmaya calisiyorum.
Dışarı çıkmakta zorluk yaşıyorum, surekli basimiza bir iş gelecek mi kaygisi, araba carpabilir, biri durduk yere bi şey yapabilir düşüncesi sarıyo. Yine kendi içimde kendimle konusup sakinlemeye calisiyorum.
Psikiyatriste gitsem mi diyorum standart olarak direkt antidepresan verecekler yani ona da baslamak istemiyorum. Cocugum 6 aylik, belkide halaaa lohusayim 😂