fatmaisgex bnck22 kullansanizda illa hafiften görünür doktoruma sordum banada verdi krem ama almadım gerek duymadim rahatsız etmiyor beni ama hiçbir jel vs izi yüzde yüz yok etmez
mihrainciannesi bnck22 banada ondan yazdi doktorum daha yeni kullanmaya basladım. jeli sürüp açıkmı bırakıyorsunuz
gmo Doktorum bepanthol anti-scar jel verdi kullandım ama pek faydasını göremedim. Kedim yavruyken bacaklarımı çok çizmişti doktor contractubex vermişti hiç iz kalmadı şuan da onu kullanıyorum daha faydalı bence
Kuzeymomss gmo Bana da doktorum aynısını vermişti,şuan neredeyse iz falan yok. Sanırım cilt ve kesi ile alakalı. Benim kesim de çok küçük
Kuzeymomss nilozka 3 sene olacak. Ben kremi öyle çok uzunda kullanmadım belki bitmedi bile öyle söyleyeyim. Dediğim gibi ama benim kesim çok küçük, telefonun yarısı kadar diyeyim
Kuzeymomss mihrainciannesi Bende pansuman yapmadım. Yanlış hatırlamıyorsam 10 gün bandaj durdu sonrası çıkartıldı bir süre de sadece batikon sürüyordum. Onun yanı sıra jel vermişti onu da bitene kadar kullanmadım ama çok memnun kaldım ben. Ben kesim baya aşağıdan ve telefonun yarısı kadar bişeydi
Kuzeymomss gmo Büyük olduğu için de olabilir belki. Bazı doktorlar hiç dikkat etmiyor görünümüne. Ben o konuda doktorumdan çok ama çok memnundum. Hem kesimi küçük attı hem düz hemde daha aşağıdan
bnck22 mihrainciannesi yok zaten hemen kuruyor cok degisik bi yapisi var. 15 gun oldu dha bir faydasini goremedim
bnck22 mihrainciannesi hiç bir değişiklik olmadı 🥲 düzenli kullandım halbuki acaba doğumdan hemen sonra mı başlamalıydım