17 aylik olucaz 20 gun sonra.dün arkadaşim geldi kızıma mum üfletelim dedik korktu kızım uflemek istemedi.2.3 kez tekrar teklif ettik ama istemedi .bende bugune kadar hiç mum ufletmedim açkcasi aklima gelmedi 1 yas dogum gunu yaptik ondada biz üflemiştik.bu normal degil vs.dedi nasil yani dedim korkmamasi lazimdi dedi üstelemedim.gerckten oylemi.yani korkmasi normal degilmi kizlar.