demir2606 çok ugraştık bizde 2 aydan beri almıyordu. Yurt dışımdaki doktorumuz önce akşamları emzirmemi söyledi yavaş yavaş gün içine aktardık işte şimdi yaklaşık 5 gündür memyi kabul etti. Çok teşekkür ederim canım inşallah sende alıştırırsın. Çünkü sagınla bi yere gitmek çok zor oluyor. Sürekli elinde pompa ne iş yapabiliyorsun ne birşey. Allah kolaylık versin valla