Bi guzelik merkezine gittim lazer markasi Umex hybrid alexandrate seans başi 2 bin tl diyo 0 acı jelsiz kullaniyor 8 seans toplam 16 bin ediyo ki 15 gün içinde dökülme olacak demisti hic olmadi + jelsiz felan
- Sordugum guzellik merkezinde cihazin adı orjinal Diode nowax jelli işlem yapiyorlar + 10 seansi 4500 bin tl kadinlar gününe özel kazık yemek istemiyorum vede iyi bi cihaza gitmek istiyorum bu cihazlara gidip memnun kalan varmi 🤚🏻❤️