krngny Kızlar sağlık ocağında beta ne zaman çıkıyor bilgisi olan var mı sabah erken saatte verdim testi
cikolataliekmek krngny bizim sağlık ocağında testlerin yüzde 90i akşam üzerine çıkıyor. Hangi ildesiniz bilmiyorum ama bizim burda e nabizdan önce halk sağlığı sitesine düşüyor ve tahlil alırken bize verilen barkod ile sonuçları görebiliyoruz
krngny bksh ayisit aysebb offff yarına kadar nasıl beklicem yaa. Peki pozitif olunca kırmızı mı oluyor e nabızda
krngny bksh lütfen dua edin 8 aylık bebeğim var Allah isteyenlere nasip etsin inşallah 🙏🏻 3 tane gebelik testi yaptım 2si erken gebelik onlarda çıkmadı adetim 9 gün gecikti ama
pamukminigim Bizim burada da 4 den sonra çıkar diyor ama yine akşamı buluyor belli aralıktan sonra bence Kırmızı oluyor ilk beni öğrendiğimde 720 lerdeydi normal sonra yaptırdığımda 3000 çıkınca kırmızı olarak düşmüştü sisteme
cikolataliekmek krngny evet tuplere yapistirilanin aynısı, sağlık ocağından tanıdığınız varsa kendi sistemlerine düşebilir onlar da bakabilir aslında rica etseniz, inşallah sonuçlar istediğiniz gibi olur🙂🙏🏻
3oglanannesi krngny e nabiza sağlık ocağı doktoru bakmadan cikmiyor bilgin olsun boşuna bakma.icinide karartma evde test yapıp cikmadiysa cikmaz ins.
3oglanannesi krngny canim ertesi güne qlirsin sonucunu…ama ben ordaki barkotun resmini çekiyordum akşam 5 ten sonra sonuç sisteme düşüyordu.cektitseniz bakabilirisnjz
krngny 3oglanannesi çok teşekkür ederim inşallah istediğim gibi çıkar sonuç. Keşke barkodu çekseydim bilmiyordum ki böyle birşey olduğunu
3oglanannesi krngny bundan sonra tahlillerde çekersin canim.banada hemşire söylemişti oyle yapıyorum hep
Beraninannesii krngny E nabiza geç düşüyor ama ben bulunduğum şehrin halk laboratuvarına girip bakmıştım bı kaç saate orda görmüştüm
Beraninannesii krngny Ben mesela Kocaeli’de yaşıyorum Kocaeli halk sağlığı laboratuvarı diye giriyorum Googledan sayfayı açınca TC no ve anne baba adlarindan harf soruyor onları doldurunca açılıyor sayfasi