Kybele İlk 2 ay turuncu kullandım ama ışık kullanılmamalı, bebeklerde bir hormonun salınımını engelliyor, öğrendiğimden beri ışık vs kullanmıyorum ben. Zamanla göz alışıyor bu duruma ☺️
Deletedmom056 Cnprtk ben her ortamda uyuyablsn diye ilk 40 gün normal ışıkta uyuttum ondan sonra bi iki ay mavi gece lambasnda ondan sonrada tamamen karanlıkta uyuttum şuan bebeklerim her ortamda uyuyqblyorlar
Altayin_annesi Cnprtk ben isik kullanmiyorum. Ve de kullanmamak en dogrusu. Gece beyinde salgilanan hormon var ve odada kucuk bir isik dahi olsa o hormonun salgilanmasi azaliyor. Yada hic salgilanmiyor. Ben koridorda hafif isik yakiyorum (los bir lamba) Odanin kapisinida cok az arali koyuyorum. Yeterli oluyor bana. Sizde isterseniz bir deneyin. Zaten oglumda oda karanlik olmazsa uyumuyor 😅 telefonun isigina bile tepki veren cocuk.
espalp Cnprtk aydınlıkta daha zor uyuduğunu fark ettiğimden beri zifiri karanlık 🤣 mis gibi 🤣 öncesinde koridorda gün ışığı ampül kullanıyordum
Cnprtk Bende sabaha kdr açık tutmuyorm ama uyuturken demek istiyorum arkadaşlar yüzü görmeden nasl uyutuyorsunuz