glygz Layddiana zeytinyağ değil de kantaron yağı iyi geliyor oğlumda denemiştim pişiğe de çok iyi gelmişti
glygz Layddiana cildiyeci banyo süresini çok kısa tutun dedi jeomed balmoil tıbbı yağ banyosunu önerdi çok iyi nemlendiriyor nen bioderma beyaz olan baume yi kullanıyorum egzamamız tamamen bitti çok şükür
bune Kesinlikle sürmeyin ben yaptım o hatayı :( bioderma,mustela,bepantol gibi uygun olan nemlendiricilerden herhangi birini kullanın.
bune Daha da kızardı iyice kurudu iyice kaşıntı yaptı bide. Bende İnternette okuyup sürmüştüm çok üzüldüm beter ettim çocuğu diye. Biz mustela stelatopia kullandık hiç yaramadı. Bioderma atoderm e başladık o iyi geldi birine iyi gelen birine iyi gelmiyor