Selam kızlar ☺️ 3 yaş 2 buçuk aylık bir oğlum var, 3 gündür inanılmaz iştahsız yani bir sabah uyandık ve her şey alt üst olmuş çocuğumun tüm iştahı gitmiş resmen ve bu durum beni çok üzüyor. Boyu kilosu çok şükür iyi normal şartlarda yemeklerini gayet düzgün yediği için şimdiye kadar hiç böyle bir sorunumuz olmamıştı. Merak ettiğim konu şu, sizinde bu yaşlarda olan çocuklarınızda bi anda böyle bir durum ortaya çıktı mı, sonrasında düzeldi mi, ne kadar zaman sonra düzeldi çok merak ediyorum. Sabah kahvaltıları hep sıkıntılıydı zaten bende sabah kahvaltı konusunda artık iyice salmıştım yerse yer yemezse yemez nasıl olsa öğlen yemeğini güzelce yiyecek diye düşünüyordum hep ama şu an yani akşama kadar aç dursa yemek istiyorum demiyor. Hamilelikte yaşarız ya hani mutfağa girince mide bulantısı, hah işte çocuğum aynen öyle davranıyor 3 gündür yani mutfağa giriyor mesela ben ona kahvaltı hazırlarken midesi bulanıyor resmen. Normal de abur cubur da yiyor işte bisküvi kraker sürpriz yumurta şu ozmonun çikolataları çok nadir jelibon falan ama kuralımızı bilirdi yani yemeğini yemezse bunların hiç birini yiyemeyeceğini bilir ona göre davranırdı, şu an mesela tamam kendi haline bırakıcam yemezse yemesin ama abur cubur istiyor sadece yemek sorunu bu yani. Bizim evimizde abur cuburlar zaten onun ulaşabileceği yerde değil ben vermezsem asla alamaz ama üst katta babannemiz var ben evde yemeğini yemedin abur cubur yok sakız yok TV izlemek yok deyince hemen babannesine gidiyor benim vermediklerimi orda yapmaya çalışıyor, kayinvalidem beni dinler yemek konusunda çok şükür yemeğini yemedi bisküvi falan verme TV açma dersem dinler ama oğlumun tavrı can sıkıcı. Bu iştahsızlık sorunu ilk yaşanmaya başladığı sabah 8 buçukta uyanmıştı hemen kahvaltı hazırlama dedi tamam dedim saat 10 buçuk oldu 2 saat oldu yani uyanalı artık acıkır insan tost ve yumurta istedi yaptım inanın ki bir yudum tadına bile bakmadı hepsi çöpe gitti sonra öğle uykusuna yattı ağzına bir yudum birşey koymadan 3te uyandı acıkmış belli çorba istedi hemen ısıttım 2 kepçe kadar yedi sonra da yarım elma yedi üstüne tamam dedim doydu karnı, akşam yemeği saati geldi 4 köfte koydum tabağına bir de patates kızartması normalde bunları çok rahat yer, asla yemek istemedi, şu Niğde gazozları oluyor ya onlardan içmek istedi ısrarla ve bu tabak bitmeden asla içemezsin dediğim için kendi kendine yedi bitirdi hepsini sırf gazozu içsin diye yani demek ki yiyebiliyorsun neden illa tehdit edilmek istiyorsun be çocuk diye bağırasım geliyor. Mesela dün akşam üstü saat 15.30 16ya kadar falan dün sabah yediği bir yumurta beyazı ve patates kızartması ile durdu, öğlen uykusundan uyanınca markete ve onun sevdiği parka gideceğimizi söyledim ama öğlen yemeğini güzelce yemesi gerektiğini söyledim parka gideceği için çok sevindi ama yemeğini yemedi, o zaman park falan yok diye sinirlendim, tamam başka gün gideriz dedi hiç ikiletmedi bile yani parka götüreyim diye yer sanmıştım aslında. Akşam yemeğinin yarısını masada yedi, yarısını da içeri götürmüş ben mutfağı toplarken TV izlemiş öyle yemiş. TV karşısında yemek yedirmeye şimdiye kadar alıştırmadım şimdiden sonra da böyle bir alışkanlık kazanmasını istemiyorum, evet zaman zaman TV ya da telefon izlerken yiyor ama her zaman değil. Gece uykusuna yatmadan önce her gece bir kase yoğurt yerdi asla onu bile yemiyor 3 gündür. Bu sabah yine 8 buçukta uyandı kahvaltı saati 11di ve yediği yine bir haşlanmış yumurta beyazı iki üç yudum simit iki üç yudum domates o kadar, babannesine gitti yine ben TV açmayıp sakız vermeyince allahtan onları da tembihledim sorun yok şimdi babannesinde iki yudum kuru ekmek yemiş karnim doydu TV aç diye etrafımda dolanıyor. Yani napmam lazim nasıl davranmam lazim Allah aşkına bana bi yol gösterin akıl fikir verin. Onun beni yönetmesini değil ben onu yönetmek istiyorum, o benim sözümü dinlemezse bende onu dinlemek istemiyorum ama bu yaptığım doğru mu onu bile kestiremiyorum yani yemek yemezsen TV yok park yok vs demem doğru mu sizce. Yemek saati gelince önüne yemeği koyup yerse yer yemezse yemez şeklinde mi davranmalıyım?