zbydcngz ben oğlumda salla dur yöntemi yapmıştım ayağımda da yan yatırıp poposuna pat pat yaparak öğretmiştim kızım da 6 aylık oldu emerek uyuyordu uyandığında da sallıyordum hatta bazen uyanmasın diye ayağımdan indirmezdim 12 gündür pat pat yöntemiyle uyutuyorum onu da artık