Merhaba, kızım 2 yaşında bebeklikten beri emzik almadı öğürüp kusuyordu asla tutturamadım. 21 aylık civarı emzik aldım gece uykusunda en azından emsin meme bırakma sürecimiz vardı çünkü ama o zaman aman ettim tutturamadım. Sonradan emzik orda burda abimin kızının ağzında göre göre emzik emzik diye tutturdu sakladım ağlıyordu sürekli istiyordu. Sabah da sıcak su torbasının kapağını almış bak bu emzik diye ağzına almış emiyor o emzik değil dedim diye kendini yerlere atıp ağladı ben de versem mi acaba hevesini alsın bu yaştan sonra emmez diye verdim ama hata mı ettim acaba onu üzülürken görmek içime sinmiyor çalışıyorum bu arada evde değilim.