Bugün bayağı ünlü bir influencerın rutin uygulamıyorum dediği bir soruya denk geldim.
tabiki geç saatte uyusun ya da hiç uyumasın değil. ama illa rutin olsun diye uğraşmalı mıyız ?
benim kızım 3 aylık kendi rutinini gece 10 olarak kendi ayarladı resmen. 10da uyuyor hep . ben hiçbir şey yapmadım. sabahta 8 buçukta uyanıyor. gündüz ilk uykusu 10-11 arası onda da kendi istiyor. gün içi diğer uykuları şu saatte olsun diye uğraşmıyorum. ne zaman uykusu gelirse belli ediyor zaten. bazen 15 dk bazen yarım saat uyur. böyle az az uyuduğunda bazen de 2 saat uyur gündüz. kendi düzenini kendi ihtiyacına göre ayarlıyor aslında.
siz ne düşünüyorsunuz?
bu konu hakkında hiçbir bilgim olmadığı için bunları yazdım.