Kızlar 110 kg oldum yaza kadar en azından 80 lere inmek istiyorum ya da 90 lar farketmez ama bi görseniz yüzüm o kadar şiş ve büyükki aşırı kilo aldım. Diyetisyene gittim hazır kağıt çıkarttırdı. Bildiğim şeyleri tekrar tekrar anlattı bana özel yapmadı hatta kilomu bile evde ölçtüysen gerek yok dedi şok oldum. Tabikide tüm doktorlar aynı değil ama 2. Gidişim 2 şişe aynısını yapınca dedim kendim yapayım çünkü 2020 yılında aralıklı oruç ve leslieyle 25 kg verdim doğumdu hamilelikti emzirme derken tekrar aldım. Kızlar şimdi ben sahurda su hurma süt tarzı bir şeyler yemek istiyorum . Sonra sabah namazımı koşup 15 dk leslie yapıp duş alıp yatmak istiyorum iftara da ne yemeği varsa onu yemek Tabikide porsiyona dikkat ederek protein ağırlı beslenmek istiyorum sonra 30 dk tekrar leslie yapmak istiyorum. İftarla sahur arası da 5lt su içmek istiyoru. 5 lt belki çok gelebilir ama maalesef doktorum söyledi vücuduma göre içmem gereken suymuş bir de emzirdiğim için. Kozlar bir de asla paketli gıda abur cubur veya ekmek tüketmeyecekm .10 Mart yani bugün başladım bakalım ger gün de tartılmak yok asla dün tartıldım 110 kg geldim iki hafta sonra tekrar tartılıcam bakalım kaç gelicem ya da bir hafta sonra tam bilmiyorum. Kızlar bir de sizin de fikirleriniz varsa söyler misiniz uyguladığımız işinize yarayan valla çok iyi olur kızçeler 😅