İyi günler kızlar Yedi aylık bebeğim mama asla almıyor Her türlü mamayı denedim. Şu iki haftadır da beni Beni çok çok az emiyor Böyle bir sabah Bir de akşam yatarken Alıyor Gün içinde böyle zorlasam Ağlıyor neredeyse hiç almıyor Böyle bir durum yaşayan var mı Ek gıda veriyorum ama bu aylarda bebeklerin anne sütü olmasa bile mutlaka mama alması gerekli diye duymuştum doktordan Ne yapabilirim fikirleriniz var mı